Glida runt hänga runt låna pengar

Idag har jag hänt med mina vänner emma och ebba. Vi solade och badade vid långsjön (bajssjön). Sedan gled vi vidare hem till ebba! Känner mig cool som använder glider haha.

Ikväll ska familjen äta ute på den grekiska kolgrillen som har supergod mat! Sista kvällen med familjen på fem dar nu! Vi åker antagligen nångång vid två imorgon, är så taggad!!!!! Skön musik, sköna människor och skön sol!
Det enda som är lite krångel med nu är att jag och karin kommer bråka hela tiden haha, vi måste fixa dricka, tältet (tre blondiner) ovh maten. Men vi fixar det!

Ciaooo


Visst var det snygga naglar? Jag brukar alltid vara för rastlös för att orka måla allt det där.
Men nångång i sommar ska jag orka.

P & L

Snartsnart är det dags att sitta i bilen till borlänge! Blev riktigt taggad igår faktiskt när Karin, Jag, Carro planerade peace! Vi taggade till genom att lyssna på låtar, bestämma vilka artister som vi ska välja och vad som ska ned i väskan. Åh hoppas det kommer att bli så kul som jag förväntar mig!!

Dagen har bestått av lite shopping i skärholmen inför borlänge och två timmars jobb. Är verkligen helt död efter jobbet. Asså hur lat kan man vara? Det enda vi gör är att sitter fika och prata och ändå känns det som jag har sprungit ett maratonlopp. Nu tänkte jag börja packa och lyssna på peacelåtar samtidigt! PUSS


Början på något stort

Längelängelänge sen... Har inte varit jättepigg på att blogga men nu fick jag lust att blogga igen.

Det som hänt senaste tiden är.....: att jag varit jävligt sjuk. Kul. Jag har alltid sån otur att bli sjuk så fort loven börjar. Men annars har jag varit på flera studentmottagningar, träffat lite fina vänner och kollat på en massa filmer.

Idag ska jag ta det lungt hemma, solaaa (snälla sig att det blir varmt) och sen ikväll ska jag se om jag orkar följa med på nån fest. Hoppas jag känner mig lite bättre!

Det blev ett kort inlägg, vänta så får ni se om det kommer ännu mer uppdateringar!


Studenten!


Mami och jag på picknick


Rota i väskan efter mod

Tänker att det är ny skolvecka men... Det är ju den sista woop woop! Det enda som jag är lite missnöjd över är att vår skola slutar så sent jämfört med alla andra. De flesta slutar ändå den här veckan... Men snart blir det fett med lov!

Igår var iallafall med fina Moa inne i stan. Vi solade först ett vid kungsan innan vi åkte ett tag till djurgården. Det var så kul att träffa henne, skön och vi kan prata om nästan allt. Senare åt vi middag vid kungsan där det var typ "smaka på stockholm" och gissa vad det fanns? KohPangang för femtio spänn, värt! Vi skulle åka på nån konsert som låg vid skeppsbron men efter att frågat en massa gånger fick vi höra att de hade skrivit fel, det låg på skansen istället.. Inte så kul, men ändå en bra dag!

Vad har hänt idag? Inte så mycket kan jag svara. Jag skulle kommit på e redovisning men kom försent så min lärare blev skitsur hehe. Sen hade jag kör och efter åkte jag in till söder för att hänga med Mandis. Vi planerade Peace & love och jag är så taggad! Massa bra artiskter, sköna människor, dricka och solsolsol! 




Sommarbilder, från igår.

Skriva av mig

Jävla fucking grej som har envisats att sitta kvar i mitt huvud. Hur dum får man vara. JAg har upplevt det här så många gånger och ändå är jag lika lättlurad som innan. Jag är fan den orsmartaste människa som finns. JAg kommer fan typ döda mig själv om jag inte tar den här chansen. JAg kommer aldrig i hela mitt liv förlåta mig själv. Snälla låt mig fatta att jag måste kämpa. Mamma och pappa tjatar och jag tar det bara som kritik, varför fattar jag inte att de bara vill ge mig en chans? Att de är de som vill mig gott. Men ändå så vill jag vara envis mot dem och göra exakt vad de inte vill, varför använder jag bara inte envisheten inåt? Varför är mitt huvud så jävla sinnesrubbat. Jävla störning.

heaven must be missing an angel

Nu får ni ett färskt inlägg! Jag har tagit en liten weekendpaus men nu skriver jag igen!

Jag har inte gjort särskilt mycket på himmelfärdshelgen. På fredageskvällen var jag och bitchen hemma hos carro och målade hennes rum. Självklart slutades kvällen med krig och att alla hade målafärg överallt. Vi åt nattmackor och snackade. Ganska gosigt var det iaf med er tjejer, men inte jätte...  

Lördagen gjorde jag inte så mycket, köpte lite saker hehehe. Och sen på kvällen låg jag Ebba och Carro i mitt skitvaqrma rum och läste ifrån tjuvlyssnat.

Haha gullig ifrån tjuvlyssnat:

Bussen passerar en busskur med alla glas sönderslagna, krossat glas ligger i högar runtomkring.
Flicka ~4: Mamma, Eric Saade har varit här!
Flickan börjar sjunga 'Popular' på svengelska.


Nu ska jag kolla på charlies änglar! PUSS


Driving one of your cars

What's up dudes? I dag har det inte hänt så mycket i mitt liv men jag har hunnit övningköra lite. Tycker faktiskt det är ganska kul! Men jag får lite panik när det kommer bilar emot en, tänk om man svänger bara lite åt vänster och så dör allihopa... Gud vad hemsk jag är, men det är ju faktiskt sant, det är så lätt att göra ett misstag. Därför känner jag att det är lite läskigt att köra och att det är nästan omöjligt att jag ska bli så bra så jag kan fixar ett körkort. Men man kan alltid hoppas!

Har inga planer för ikväll, antingen blir det ligga framför en halvdålig film eller träffa en liten vän!


Nöjd tjej.

Puss!

To Cool For School.

Japp ingen skola idag! Jag hade åkt i ca tio minuter när Emma ringde och sa at det inte var någon svenska, skönt va? Sitter här och har supertråkigt men jag ska nog ut i solen och lite senare åka in till slussen och sola!


Snodd bild. Men är inte hela bilden sommar?

dom har molnen i famnen, men du skriver ord som mord i handen

Snarre ska jag åka till skolan, ha en lektion och sen ska jag träffa max tror jag! Ses!


Vi gjorde lergubbar här om dan, haha min var ganska ful.

RSS 2.0