party and sleeeeeep

Kom precis hem från Emma, hon hade bjudit klassen + några andra. Det var kul i slutet och vissa stunder på kvällen men annars var det ganska lungt. Förutom att en fån min klass hade typ däckat och några fick ringa hans föräldrar. Några killar skulle hjålpa honom med i en taxi och åka med. Så det var lite spårat... Sen kom hennes grannar också...

Men annars har det inte hänt så mycket. Kanske lägger upp bilder sen. Sköööönt som fan med helg nu!!!!

Nu ska jag sova, kanske kolla på skins eller nå sånt!!

GODNATT


Edicted

Asså åhhh ni måste lyssna på låten "Your song" med Ellie Goulding!! Typ fiaste låten, jag får tårar i ögonen när jag lyssnar på den... Vi också kunna sjunga sådär fint...

Men idag var jag på kören och sjöng och jag gillar det, jag blir pirrig och tänker bara på låten haha när jag sjunger. Det är skönt, att bara slippa andra tankar.

Annars har jag typ varit en stund i stan. Själv. Men det var okej, köpte en halsduk och en liten present till Emma.

Tror jag måste ringa Anna nu, saknar henne.

Jag och älskade anna panne

En av de blinda

Hur kunde allt bli så fel?

Jag tog det där snedsteget och bara fortsatte falla.

 De flesta andra skulle fattat hur du var och sakta försökt ta sig upp på det rätta spåret igen.

Jag var en av dem blinda.

Jag skulle självklart ha litat på dina ord och bara fortsatt lyssnat.

Vissa gånger känns allt så bra, att jag lyckats men något när jag gjort det du sagt.

Varför ska jag vara så lätt att övertyga?

Men i tillfällen som nu har jag fattat att du inte är en vän, du har aldrig hjälpt mig och kommer aldrig gjort det.

Kan du fan ta och släppa mig nån gång?



New soul

Länge sen jag bloggade, jag vet.. Men det är därför det jävla lösenordet inte ville fungera.

Sitter och chillar med min katt som är typ den finaste!!!!






Ja. Jag är ett stort fan till min katt.


RSS 2.0