Driving one of your cars

What's up dudes? I dag har det inte hänt så mycket i mitt liv men jag har hunnit övningköra lite. Tycker faktiskt det är ganska kul! Men jag får lite panik när det kommer bilar emot en, tänk om man svänger bara lite åt vänster och så dör allihopa... Gud vad hemsk jag är, men det är ju faktiskt sant, det är så lätt att göra ett misstag. Därför känner jag att det är lite läskigt att köra och att det är nästan omöjligt att jag ska bli så bra så jag kan fixar ett körkort. Men man kan alltid hoppas!

Har inga planer för ikväll, antingen blir det ligga framför en halvdålig film eller träffa en liten vän!


Nöjd tjej.

Puss!

Kommentarer
Postat av: camilla

Häärligt med övningskörning :D har du kommit långt i körandet?:D

2011-06-02 @ 21:41:30
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

ÅÅ tack :D



Okey hihi, men visst är det roligt? jajamen har haft körkort i snart 2,5 år :D



Hur har du haft det idag?

kram

2011-06-03 @ 16:07:02
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0