heaven must be missing an angel

Nu får ni ett färskt inlägg! Jag har tagit en liten weekendpaus men nu skriver jag igen!

Jag har inte gjort särskilt mycket på himmelfärdshelgen. På fredageskvällen var jag och bitchen hemma hos carro och målade hennes rum. Självklart slutades kvällen med krig och att alla hade målafärg överallt. Vi åt nattmackor och snackade. Ganska gosigt var det iaf med er tjejer, men inte jätte...  

Lördagen gjorde jag inte så mycket, köpte lite saker hehehe. Och sen på kvällen låg jag Ebba och Carro i mitt skitvaqrma rum och läste ifrån tjuvlyssnat.

Haha gullig ifrån tjuvlyssnat:

Bussen passerar en busskur med alla glas sönderslagna, krossat glas ligger i högar runtomkring.
Flicka ~4: Mamma, Eric Saade har varit här!
Flickan börjar sjunga 'Popular' på svengelska.


Nu ska jag kolla på charlies änglar! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0