Rota i väskan efter mod

Tänker att det är ny skolvecka men... Det är ju den sista woop woop! Det enda som jag är lite missnöjd över är att vår skola slutar så sent jämfört med alla andra. De flesta slutar ändå den här veckan... Men snart blir det fett med lov!

Igår var iallafall med fina Moa inne i stan. Vi solade först ett vid kungsan innan vi åkte ett tag till djurgården. Det var så kul att träffa henne, skön och vi kan prata om nästan allt. Senare åt vi middag vid kungsan där det var typ "smaka på stockholm" och gissa vad det fanns? KohPangang för femtio spänn, värt! Vi skulle åka på nån konsert som låg vid skeppsbron men efter att frågat en massa gånger fick vi höra att de hade skrivit fel, det låg på skansen istället.. Inte så kul, men ändå en bra dag!

Vad har hänt idag? Inte så mycket kan jag svara. Jag skulle kommit på e redovisning men kom försent så min lärare blev skitsur hehe. Sen hade jag kör och efter åkte jag in till söder för att hänga med Mandis. Vi planerade Peace & love och jag är så taggad! Massa bra artiskter, sköna människor, dricka och solsolsol! 




Sommarbilder, från igår.

Kommentarer
Postat av: Carroo

Åh du är så sööt :D va härligt somriga alla bilder ser ut!

2011-06-08 @ 01:34:52
URL: http://www.naglar.devote.se
Postat av: Carroo

Uppdatera mera! <3

2011-06-12 @ 19:03:31
URL: http://www.naglar.devote.se
Postat av: Tova

Underbara bilder!! Uppdatera mera vill ju hålla kollen på dig när du nu ska sluta :( Men som sagt du måste ju fortsätta komma på våra klassfester! :D <33

2011-06-19 @ 20:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0