17:49

Har varit hemma ett tag nu, var precis på bup och snackade och kom och tänka på hur mycket saker man håller för sig själv. Eller man, jag kanske. Vissa människor är oerhört öppna och kan praktiskt taget säga hela delas livshistoria bara efter några timmar de träffat en ny person. Jag beundrar de människor som kan berätta mycket personliga saker. Det skulle vara så sjukt skönt att bara få ur sina tankar och funderingar och dela det med någon annan. Jag skulle tycka det skulle vara otroligt jobbigt i början eftersom man känner sig så utlämnad, så liten när andra vet ens svagheter. Jag vet inte varför jag känner så, men på något sätt känns det som folk kan ha den där hemligheten du berättat i försvar. Du har liskom gett henne en av dina vapen, och nu kan hon använda den emot dig. Men jag känner verkligen att jag måste träna på det. Att bara kunna släppa loss och berätta. Strunta i vad som kan hända eller vad du kan orsaka.



ritade en liten fjäder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0