Saker jag längtar sjukt mycket till

  • Helgen. Vi kanske precis just haft lov men har faktiskt varit riktigt trött hela veckan, kanske inte är van vi såhär cp-tidiga mornar? Har inte planerat någonting i helgen men jag älskar spontanbokningar på helgen. Eller åhh kommer typ sova hela helgen, det är bestämt.
  • Träffa Miranda. Saknar henne så mycket att det är galet. Vi har ändå inte träffats på månader, det är som typ år i vår vänskap. Så henne SKA jag träffa snart också. Nu är även det bestämt.
  • Födelsedag. Ni kanske tror att jag fyller år snart med det är inte riktigt så. Det är nämligen min mamma som fyller år. Saken är den att jag älskar att fira andra och man ska ge presenter. Även fast jag alltid har svårt att hitta en bra present blir det liksom som ett uppdrag att hitta något som är perfekt för just den personen. Sedan är det även kul att vara med när de öppnar presenter, man kanske kan använda/ta något de fått själv hehe?
  • Julen. Okej, jag gillar inte snö och jag vill inte ha vinter men jag kan ändå inte förneka att det är mysigt med julstämning. Vill baka lussebullar, se en massa töntiga julfilmer, lyssna på dålig julmusik och sitta framför brasan med glögg handen.
  • Julkalendern. Man får inte glömma julkalendern på julen! Hoppas fan att det blir nån bra i år som typ mysteriet på greveholm.
  • Jullovet. Såklart vill jag även ha jullov, det var så skönt med lov och jag vill bara ha mer ledigt. Fast det är ändå inte långt kvar alls. 6 veckor, Inte ens två månader.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0