It's about you. It's about me.

13 saker ni inte visste om mig!

1. Jag hatar verkligen paprika. Det är det västa jag vet..
2. Jag har väldigt svårt att gråta till filmer och böcker förutom då jag känner igen mig riktigt väl. När jag var liten grät jag dock alltid till filmer, som en liten gris.
3. När jag var liten döpte jag alla grodor jag hittade till Bertil, tyckte antagligen att det var ett passande namn.
4. I hela mitt liv har jag haft exem. Både min mamma och pappa hade då de var små, därför har jag fått extra mycket.
5. Jag älskar sura saker. Jag äter citroner som apelsinklyftor och tycker det är supergott.
6. Jag själv tycker att jag är grym på att spika. Säg bara till så kommer jag hem till nån och spikar upp en hylla!
7. Jag tycker det är gosigt att bita eller nagga på människor, alltså mest personer jag känner. Jag blir extra bitsugen om jag tycker någon är gullig eller gjort något fint.
8. Jag har ett ganska bra pokerface. Därimot har jag också ganska lätt att ljuga för människor, jag försöker att bli bättre på det.
9. Min favoritfilm som liten var "Grodanboll", jag hade enormt bra humor när jag var liten då jag idag också tycker att filmen är så rolig, hehe.
10. Jag är en enivs person i många sammanhang. Jag vill tex alltid göra saker på mitt eget sätt och bestämma själv. Men andra saker kan jag bara låta falla ur händerna.
11. Jag sover alltid på mage, ibland med huvudet under kudden också. När jag var liten sparkade jag och rörde mig så mycket i sängen att jag kunde vakna med huvudet på andra sidan.
12. Jag har jättesvårt att bli kär, eller att ens börja tycka om någon riktigt mycket. Vet inte riktigt varför...
13. Jag avgudar Harry potter-datorspelen. Kan sitta i timmar och spela dem. Nu blev jag lite sugen på att spela...

CIAO!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: camilla

Haha vad kul fakta :)

Härligt med så kort skoldag :) har ni fint väder idag med?

Igår var jag hos sjukgymnasten o idag ska jag på möte samt vägning annars händer inget speciellt, för dig?? :)

Kramis

2011-06-01 @ 07:52:02
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: tha biatch

haha nummer 7 har man bara behövt stå ut med ett antal gånger -.- <3 puss på dig älskling <3

2011-06-02 @ 16:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0