Virvelvindar och djurskinn

Måndag idag igen, fast utan yrsel och en massa feber. Var lika rädd idag som de senaste veckorna killergame har hållt på. Tror att nån ska döda mig bara om de tittar förbi, har blivit en riktig paranoid jävel. Kirrade jackan på bikbok i helgen! Snygg är den, fast lite stor till min besvikelse. Annars då? Har träffat min älskade Miranda och käkat våfflor, åkt hela vägen till Ekerö för en fest med mina klassisar, gråtit ihjäl mig för filmen "jag saknar dig" (och då är jag inte en blödig tjej) och bara tagit det allmänt lugnt. Katterna har blivit både sötare och mycket större på senaste tiden, vi har även två kattsugna köpare. Hoppas verkligen att dom kommer till bästa hemmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0