HELGEN


Förra våren

Hem från jobbet och hade myskväll med mamma och maja. Jobbade hela lördagen. Fick skjuts av mamma till carro för att fira artonåringen. Drack lite för mycket. Blev allmänt glad och avslöjade hemligheter för människor jag inte ens känner. Panik. Berättar knappt saker för männiksor jag litar på till 100%. Mådde sjukt dåligt. Vaknade med ett dunkande huvud och en kurrande mage. Var relativt pigg. Tog en vårpromenad och blev ännu mer glad inombords. Planerade att vara så effektiv som möjligt. Baka, städa, laga trerätters middag, plugga och det viktigaste: inte misslyckas. Det gick väl sådär: Bockade av en av de tre måltiderna, lagade rödbets- och fetaostpaj. Uppskattad. Blir ganska nöjd. Senare på kvällen hade jag värk i hela kroppen. Svimfärdig. Det var min härliga helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0