17:58

Läge att blogga nu kanske? Orkar inte tänka på det nya året och hur mycket bättre man kan göra det. Känns som det bara är jag som inte har några förväntningar på detta år. Har inte heller några nyårslöften, fast har väl aldrig riktigt haft det. Det känns som att nyårslöften endast finns till för att brytas, det är inte många som håller dem iallfall. Hur kommer man ens ihåg sitt nyårslöfte efter ett år?

Nyåret firades in med fina carro inne vid slussen. Hela första delen av kvällen var jag hemma och tittade på tv och det var så sjukt skönt, att inte behöva stressa till middagar eller fester. Jag bara låg där under min filt och tittade på how i met your mother. Haha tragiskt. Jag träffade iallafall världens b-kändis idol-andre, inte ofta man träffar honom på nyår? Vi åkte sedan hem till carro och kollade på film. Vid fyra halv fem drog jag mig hemåt.


tomtebloss är det bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0