Jag är livrädd för att leva men jag är dödsrädd för att dö

Tycker matte kan vara jätteroligt, kan sitta framför matteboken istället för datorn ibland haha.
Har beslutsångest inför sommaren, ska man åka utomlands och vilken festival...?
Har nog fått lite vinterdepp, ser typ inte fram emot nånting och är allmänt tråkig
Tänker ibland på har jag skulle se ut om jag varit en kille. Skulle jag haft pipskägg eller endast lite sexig stubb till exempel?
Skulle vilja pröva att åka till afrika eller något u-land och jobba som volentär, skulle man inte känna sig som en bra människa?
Tycker nog egentligen att kärlek är ganska överskattat, men det är antagligen för att jag själv aldrig varit kär själv.
Tycker att Miley Cyrus är galet söt och han en så fin dialekt också.
Min syster och jag brukar kalla mamma för morgan, har därimor ingen aning var det kommer ifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0