Uppdate: från toaletten

Kom nyss hem från att träffat Karin. Sitter just nu på toa och har kommit fram till att det är väldigt smart att blogga när man sitter på toa, man sparar mycket tid ( som man kan döda framför Facebook istället). I morse skyndade jag mig till en helt onödig datalektion, kunde lika gärna sovit i en extra timme. Vi var tydligen för få och då skulle ha ta genomgång nästa gång istället. Tack. Jag, Vendela och Junia satt istället och kollade på solresor. Vi bara dö när jag ser alla fina bilder på sandstränder och lyxiga hotell. Vi inte bo i det här vampyrlandet, gillar inte ens twilight... Annars tittade vi på film på samhället och det var ganska värt. V for vendetta, verkar lite speciell men helt okej. Sen åt vi lunch och jag träffade även en nervös Harriet som ska byta skola. Resten av eftermiddagen var jag tillsammans med Karin då vi bland annat tittade på norska paradise hotel haha. Är stört hungrig nu, ska äta middag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0