Nu äre lördag.....

Halva dagen har spenderats sovande i sängen, så jävla skönt. Eftersom att jag kom hem från ella idag lite sådär halvdräggig tog jag mig en dusch och gick även en kortis ute. Är det bara jag som inbillar mig eller har det blivit varamre utomhus?

I går träffade jag iallafall Thea och Ella och förade med dem hemma hos Ella. Vi åkte íväg vid niotiden till en fest på söder som var ganska död så vi åkte vidare till en fest i årsta där bland annat Emma var. Det blev riktigt lyckat med the bruds.

Ska snart sticka iväg till Ella igen för att träffa även Thea och henne idag också, vi kör på stort haha. Men ärligt talat är jag så mycket mer taggad på att bara ligga i soffan och gå och lägga mig supertidigt. Men nu ska jag tagga till med skrillex!


Glada i hatten & jävligt snygga brudar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0