Magic mirror on the wall...


Från julen 2010

Idag hade jag en mysig fika med några fina tjejer från klassen. Vi hade ingen JIK eller svenska så det var en extra slapp dag. Men kände att jag verkligen behövde det, för att bara sitta och snacka på ett café med tjejerna.

Sitter just nu och skriver på samhällsanalysen. Pappa fick hjälpa mig börja för jag kunde verkligen inte komma igång, förstår inte vad felet är? Har blivit så dålig på att plugga de senaste året och det tror jag beror på att vi har så lite läxor att när det kommer har man glömt hur man läser på. Bortskämda, men ärligt talat skulle jag gärna vilja ha lite mer läxor för att få fatta hur alla andra har det när det är jobbigt.

Imorgon är det prov som gäller så borde nog titta en sista gång på det också, men imorgon ska jag även träffa min älskling Miranda så ska försköa göra klart den här uppgiften. Om det är någon i klassen som tänkte skjuta Mats innan fredag (då inlämning ska vara inne) så är det helt okej för min del, bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0