Frukostera

Sitter med min tomma skål och funderar vad jag ska göra idag. Jag hade tydligen fel att jag skulle börja jobba idag, nästa vecka blir första gången. Faktiskt väldigt skönt. Jag planerade att baka idag och läsa lite franska.

Lördagskvällen blev ganska sp fail men vi kom fram till att det var okej ändå, vi hade en så bra kväll i fredags istället!
När jag kom hem tittade jag på omtalade programmet mammor och minimodeller och jag håller verkligen med alla andra. Det är ju helt sjukt. De flesta mammorna verkar mentalt störda och ungarna är inte lång bit ifrån... Mår ärligt talat illa när jag ser dessa programmen. Top Model, skönhetsshower osv. Det är ändå en sak med Top Model men när de har åttaåriga modeller som de sminkar som Barbiesar har det gått över styr. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0