Femte januari tvåtusentolv

Imorgon ringer klockan vid sju eftersom jag faktiskt ska på spa!! Mysigt va? Det knäppa är att min beste Miranda också ska till samma ställe imorgon, helt utan att våra mammor har samplanerat. Även min beste Emmas mamma tänkte boka där imorgon, var är oddsen liksom? Är för övrigt jävligt taggad på en dag med mamma och Maja på ett mysigt spa och bara få koppla av och inte tänka på något.

Idag vaknade jag vid ett hemma hos Karin, har nog inte sovit såhär länge på hela lovet. Vi hade maraton vid frukosten på det sjukaste och antagligen klockrenaste programmet som finns community, mysigt värre. Vid fyratiden träffade jag Emma för att catcha up haha. Hon köpte en fin present till sin vän, annars var det inte något vi hittade. Vi badade i bubbelpoolen ute, tittade på Pippi (emma hann självklart med sin traditionella facerape på mig) och hade det allmänt gos.

Nu borde jag nog försöka sova för att kunna ta mig upp i morgon bitti. Puss


Kommentarer
Postat av: bitch

Ditt sjuke fan, hur kan du lägga upp så hemska bilder på dina vänner?! :@

2012-01-05 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0