21:54

Hittade en lista eftersom jag vet att ni älskar listor...

Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
- Ella!

Hur löd det senaste SMS'et du fick?
- "Åh vad bra!:)" haha jättejättetråkigt, men smsar egentligen bara för att få reda på saker.

När vaknade du idag?
- Jag hade ställt tre klockor haha. Den första ringde vid 6:56 (varför???) då jag självklart snoosade, de andra ringde lite då och då men upp kom jag vid nio med hjälp av en skrikande mamma.

Vad fick dig att skratta senast?
- "Anna tog hans gurka" hahahah eller då vi snackade om att kissa på sig så man skrattar. Jag är så jävla mogen, jag vet..

När såg du senast din mamma?
- I eftermiddags precis innan jag åkte till kärrtorps öppet hus.

Nu blir det franskaplugg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0