Tisdag 14 februari

Dagens humör: Har haft lite magpirr hela dagen!
Dagens kläder: Mina älskade demin-jeans och en långärmad hunky dory-tröja.
Dagens frisyr: Haha helt fluffigt och vågigt hår, hann inte fixa något alls. Som ett troll direkt från sängen.
Dagens smink: Puder, mascara och kajal.
Dagens mat: Taco till lunch!!! Gott vare
Dagens köp: Ingenting alls!
Dagens vill ha: En ros från en hemlig beundrare kanske hehe?
Dagens vän: Emmizz
Dagens person: Blir nog samma fina tjej
Dagens saknad: En gosig kille att gosa med skulle inte vara helt fel denna dag.
Dagens bästa: Samtal med min alla hjärtans-dejt
Dagens sämsta: Mariuuuuuuuuuus... :( (förlåt karin)
Dagens beroende: Paradise Hotell (har precis sett fyra avsnitt..)
Dagens träning: INget förutom de hundra meter jag sprang till bussen imorse..
Dagens hemsida: tv6.se
Dagens låt: Lion's roar- First Aid Kit
Dagens roligaste: UMO haha, jag är fan blond ibland...
Dagens nu: PH såklart!


Avslutar med en romantisk bild på mig och theis <3


Kommentarer
Postat av: Thea

hahahhahah den där var ju superful. vad fan hände hahahah... varför minns jag inte ens den här hahahahahah ååh elin <333 umo <3

2012-02-15 @ 16:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0