Lika tycker jag



Är dom inte ganska lika? Klara från svenska top model 2012 och Brittany från top model 4!

Idag har jag hunnit med ganska så mycket. Blev väckt klockan kvart i nio (!) och sedan ringde carro mig för att följa med henne på en promenad till trafikskolan, hon visste inte var det låg. färskis... Jag åkte in med mamma och mormor till centralen för att följa med mormor till tåget. Vinkade av henne och åt lunch i stan med mamma. Gick på bup och träffade miranda. Följde med hem till henne och kollade på tv och spelade nya drogen draw something. Vi lagade middag och hade det mysigt. Nu är jag trött. JAg har fan varit vaken i nästan sexton timmar. Okej det är inte ens så mycket men man ska sova länge på lov, annars räknas det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0