DAMN YOU SUNDAY

Första dagen på jobbet idag då. Läskigt som fan, men alla var jättetrevliga så det gick helt okej. Fick stå vid pommesfritören mest av tiden, men även lära mig kassan. Det var svårt men tror ändå det kan vara ganska kul. Ändå jobbiga grejen med att stå i kassan var att jag inte hörde vad nån sa haha. Fick typ fråga flera gånger innan jag fick beställningar rätt. Hur kan man höra fel på kanpanjbjudanden till kycklingrätter? Haha måste skaffa öronapparat... Jobbade tre timmar så sen när jag slutade vid fem och var hemma lagade jag middag till mamma och maja, snäll som jag är.

Har även valt individuella valet nu, kom på att det var sista dagen idag för en timma sedan. Tjejen med framförhållning. Men tillslut efter panik och beslutsångest valde jag företagsekonomi som första, sociologi som andra och sedan film på foto eller film. Företagsekonomi känns ganska stelt och tråkigt men har hört att det är en bra lärare så jag tror det blir bra. Orkar inte vara negativ just nu, om jag väljer fel är det inte döden. Har ju gjort det förr.

Lägger upp en bildbomb inom kort för att kompensera att jag inte skrivit på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0