WTFSSM

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera, förlåt...

Min vecka har inte varit så speciell, jag har varit i skolan, gått på håkan med Moa, myst med carro och jobbat. Håkan var riktigt bra, blev nästan lite tårögd, han berättade att det var han sista konsert på nästan två år. Jag åkte in med carro till stan och kollade på när Frida i min klass dansade i kunsan. Hon var grym, jag vill också kunna dansa! Grejen med mig är att jag är helt okej på ganska mycket men jag är inte riktigt bäst eller bra på någonting. Kunde inte mamma och pappa tvingat mig gå en cirkuskurs eller något så jag hade någonting att komma med?

Jag åt middag med Carro och senare kom Ebba och då låg vi och snackade. Länge sen jag var med tjejerna. Haha fan vad töntigt det låter, som ett riktigt crew.
I söndags var jag faktiskt riktigt duktig! Först pluggade jag lite, sen jobbade jag. Satsigt va??

Nu ska jag äta, min mage kurrar. PUSSS


Frida


Olivia


HÅKAN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0