WEEKEND

I fredags var det nollning haha. Jag var grupp BO tillsammmans med Olivia, Andrea, Harriet och Dennis. Vår grupp var fett köttiga så det gjorde att vi tillslut vann wiho! Vi fick göra saker som att springa genom gallerian i underkläder, bada i fontänen vid plattan, röka en cigg inne på burger king, leka ett djur mitt inne i stan, gå in på tenkikmagasinet och köpa en dilldo med teckenspråk haha. Det jag är lite orolig över är att maja sa att förra årets nollning hamnade i tidningen, inte jättekul om hela släkten ser mig springa runt i underkläder... Det var sjukt mycket folk som gick omkring och fotade (kineserna haha) och det var lite obehagligt. Men jag tror ändå att nollningen är en sak som man kommer komma ihåg länge som en rolig grej!

På fredagskvällen var ettorna plus tvåorna i någon skog i björkhagen och det blev fett kul, man träffade många man kände och de som förlorade nollningen fick dela på daxvax som de skulle smeta ut i hela håret. Stackars tjejer haha...

Hela lördagen hjälpte jag mamma att lasta en massa brädor till skroten. Duktig tjej va? Det var grymt jobbigt men jag får ändå lite pengar för det, nice.
På kvällen åkte hela familjen föra att fira Linn som blev 18, grattis! Det var jättegod mat men jag hade inte jätteroligt.

Frågan är vad jag ska göra idag? Får väl se vad jag hittar på...





Haha mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0