Ärlighet Respekt Kärlek

Söndag. Det betyder skola imorgon, men det är fan bara fem dar kvar tills det är höstlov! Tiden går så otroligt snabbt ibland, det kändes nyss som vi började. Jag har inte mycket saker planerade inför höstlovet, ska väl vara hemma och träffa vänner. Men jag ska iaf på en halloweenmaskerad, och frågan är vad man ska klä ut sig till? Brukar ha ganska bra fantasi, men nu står det helt still i mitt huvud... Några idéer? Måste man vara något läskigt eller kan man komma till exemplel som en gurka? Funderar på det, fast ganska stelt om alla tjejer kommer som sexiga poliser och jag kommer i min gröna dräkt...

Idag har inte hänt mycket. Jag åkte först iväg med papi och maja till skärholmen för att sedan åka vidare till jobbet. Det gick faktiskt riktigt snabbt, tror det berodde på att vi spelade pussel.
När jag kom hem la jag mig direkt i sängen och sov som i trans. Två timmar senare, klockan sju vaknar jag av ett sms av maja där det står: "Var är du?????". Tydligen hade maja och pappa försökt nå mig jättelänge och ringt tio gånger på mobilen. De hade även ringt till karin och miranda för att se om jag åkt dit. Haha älskar att jag kan sova så djupt! 

Saknar många av mina fina vänner så otroligt mycket! Har inte träffat många av er på veckor, vi måste träffas på lovet om vi inte ses innan!

 
Kärlek till er. Tog bilden för några vekor sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0