11 sanningar om mig

Om jag tycker något är riktigt roligt gråter jag av skratt.
Jag funderar på att pierca targus, tycker det är sjukt snyggt.
Ville ha en minigris när jag var liten, har alltid älskat grisar.
Tycker att kenza är en otroligt tråkig bloggare, men läser hennes blogg bara för att... ja det vet jag fan inte.
Är inte så jätteblyg men jag tycker det obekvämt om alla jag umgås med känner varandra.
Jag är väldigt envis och gör ofta tvärt emot vad folk säger. Hatar när folk ska bestämma över mig.
Jag har typ femton dagböcker som jag skrivit i genom åren, men alla är bara påbörjade.
Jag har svimmat de tre senaste gånger jag tagit blodprov.
När jag var typ fyra bet jag min bästa kompis så hårt att i armen att hon började gråta. Djävulskt barn...
Jag har oerhört svårt för människor som är självupptagna och bara snackar om sig själva.
Jag är 160 cm och har slutat växa. (pigme)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0