10-10-11

Snodde listan av Sandra hehe.

Du heter: Elin
Smeknamn: Ellus, Ellepelle, gullegris, bulle, morren, ja kan fortsätta hur länge som helst...
Låt som när du är ledsen, sörjer till: Heartbeats - Jose Gonzalez.
Beroende av: facebook kanske. Eller Iphone hihi (härmis)
Stämmer det: Haha nej, jag bara sa det?
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon tror jag.
Vad säger du för att imponera på någon: "Jag har Janne Schaffer som släkting" (ingen vet vem det är haha)
Hur imponerar man på dig: Man är sig själv och ganska så fin som person. 
Brukar du skratta för dig själv: Ja hehe.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Hehe samma <3" 
Var bor du?: Älvsjööö, förorten is the shit.
Trivs du där?: Jadå.
Äger du några converse: Ja, tre stycken.
Vad har du för mobiloperatör: Comviq.
Är du allergisk mot något: Jordnötter.
Hur svarar du i mobilen: "Halllåååååå?" eller "Hej det är Elin"
Vem ringde du senast?: Anna tror jag
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: puss!
Antal timmar sömn inatt: Ca sex och en halv! 
Sov du ensam: ja, i min säng iallafall.
Brukar du komma i tid?: Nja, är lite av en tidsoptimist så inte alltid...
När mår du bra: När jag känner mig trygg och är med människor jag tycker om.
När blev du fotad senast: Idag.
Hur känner du dig nu: Ganska glad och ganska så trött.
Vanligaste färg på dina kläder: Svarta!
Vad tycker du om fötter: Beror på vems det är hehe
Vad saknar du: Farmor.
Hade du en bra kväll igår: Jo det hade jag.
Favoritdryck på morgonen: Godmorgon-juice.
Rakar du benen: Har typ inte gjort det på månader, men när jag känner att jag orkar.
Är du blyg: Oftast inte.
Vill du hellre ha mail än brev: Brev är bäst.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror att man kan bli intresserad av någon, men för att kärlek ska nås måste man lära käna varandra. 
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag! Fast man tror alltid att det kan blir bättre.
Vad gör du i morgon: Skolan!
Vad är det värsta du vet?: Dryga människor.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: 0-400, beror helt på. Tycker inte heller att man alltid slösar.
Vad längtar du till?: I helgen!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja jag har dom finaste vännerna!
Vad använder du för shampoo: Det som finns hemma, just nu treseme.
Vad är det finaste du fått?: En fototavla!
Hur gammal är du: 17.
Gröna eller röda äppeln: Gröna!
Gillar du golf: Äger på minigolf! Men vanlig golf har jag aldrig spelat...
Vilken tid gick du upp idag: 07:05
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Är det okej att gråta: Ja, varför inte?
När grät du senast: Grät för någon dag sen av skratt men det var ganska länge sen jag grät för att jag var ledsen.
Har du piercing: Nej.
Vill du gifta dig: Om jag hittar nån kanske, men tror inte det.
Vill du ha barn: Joo
Solar du ofta: Ja älskar sol.
Är du bra på att laga mat: Det är kul, men jag är verkligen inte duktig.
Är du flygrädd: Nej.
Hur vig är du: Inte alls.
Är du musikalisk?: Jag kan väl sjunga ganska rent men jag är inte särskilt musikalisk.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Tycker du om sushi: Det är supergott!
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp.
Har du tandläkarskräck: Nej, vill fortfarande ha klistermärkerna man fick när man var liten.
Vilken ögonfärg har du: Blå.
Biter du på naglarna: Har typ börjat göra det...
Har du skrivkramp nu: Nej..


Egypten 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0