Tio saker om mig

Jag tvättar aldrig håret mer än 3 ggr veckan.
Jag älskar svampar och det är på grund av ett svampspel som jag och min kompis började spela för två sommrar sedan.
Min gudfar bor i norge och därför träffas vi inte mer än två ggr/år.
Jag hatar XD-smilien, tycker den är så ful.
Jag vill börja på någon typ av kampsport, har alltid tycket det är skitcoolt att kunna det. Speciellt efter filmen "Karate kid".
Jag kan faktiskt alla planeter med hjälp av ett litet knep.
Jag är faktiskt riktigt bra på ansikten, är bra på att känna igen folk från när de är bebisar.
Jag tar alltid av mig jeansen/strumpbyxorna när jag kollar på film hemma. Tycker det blir mer mysigt.
Alla i min familjs första bokstäver i namnen kan bilda ordet "MEGA".
Blir som hypnotiserad när någon (som är bra på det) gör frisyrer på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0