SVENNE

Nu har jag tid att blogga en snabbis! Pappa sitter och rättar min mediagrupps (bara jag och en till) analys. Jag och Maja var iallfall på bio idag! Vi såg "Svensson Svensson" hahaha, men den var faktiskt väldigt bra! Har alltid haft en liten kärlek för tv-serien "Svensson Svensson". Vi fick även gratis godis på bion vilket var nice. Jag har just nu lite frågor som virvlar omkring i huvudet:

  • "Hur fan man gör en ny kategori i den här labyrint-hemsidan?"
  • "Har gympa imorgon?"
  • "Vilket betyg kommer vi få på media-analysen?
  • "Kan mopsar verligen kan dö i vattenpölar, har faktiskt hört det.
  • "Vad ska jag göra i helgen? Blir det lokalfest imorgon?"
  • "Vilket avsnitt är jag på "True Blood"
  • "Hur liten man måste vara för att räknas som dvärg??"
  • "Orkar jag borsta tänderna, eller ska jag be (tvinga) pappa att kan ge mig tandborsten?"
  • "Var Alexander Bard seriös när har snackar om att de som tävlar i Idol har fula kläder på sig?"

Ja, jag har mycket intressanta frågor i mitt huvud som jag tycker alla ska ta sig en stund att tänka på. Mycket viktiga frågor.


Nu blir ni allt lite sugna på att se den med va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0