Sjärnorna finns här

Tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag somnar! Dom två senaste kvällarna har jag festat och sedan tagit det lungt, enligt mig är det det bästa helgupplägget. Igår åkte jag till Hammarby Sjöstad till en fest för att träffa Moa. Av en slump ska Emma, Ronja och Hanna dit och då kunde jag hänga på dom på ditvägen. Det var kanske inte den bästa festen haha men det var helt okej, sjukt olika människor bara. Det var både hårdrockare, södra latinare, fjortisar och andra haha.
Ikväll hade jag tjejkväll med Mirando och det blev mys, vi kollade på någon rolig film först och sedan mitt troligen nya filmberoende "X-men" (det var sjukt bra!)


Man kan förstå att man inte känner sig så himla snygg brevid den här tjejen va...?


Kommentarer
Postat av: Carro

Du menar att andra inte ser särskilt snygga ut när dom står bredvid dig? ;)

2011-10-16 @ 14:36:19
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0