11 sanningar om mig

Jag hatar vinter just nu, skulle vilja bo i typ singapore. Det är typ värt att missa julafton för värme...
Jag bröt benet genom att jag fastnade i ett cykelhjul när jag var fem år.
Jag tycket det är sjukt kul att sminka mig/andra.
Jag har haft 13 hamstar eftersom mina hamstrar fick ungar två gånger. Värsta hamsterfarmen haha.
På senare tid har jag fått en riktigt fult skratt och det kommer fram när man minst anar det.
När jag var i Tokyo var det jättemånga som smygfotade mig p.g.a mitt då typ vita hår.
Jag tycker det är jätteobehagligt med folk som smaskar.
När jag var liten ville jag jobba som "teater".
Jag älskar Harry Potter-datorspelen, ska nog spela det nu hehe.
Har svårt för små hundar som skäller mycket, speciellt chihuahor.
Jag har alltid en låt i huvudet, och ibland kan människor omkring mig stå ut med att jag sjunger på dem hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0