Någon gång måste du bli dig själv

Emma har åkt hem och jag sitter här vid datorn. Igår blev en riktigt oväntad kväll. Ebba, Carro och Emma kom hit och vi åt tacos, nice. Senare blev det utgång och viåkte till näcka för att vandra i en skog i en och en halvtimme haha. Men det var ändå sköna människor så det var kul! Vi åkte till donken i slussen senare tillsammans med två killar som antagligen kommer sätta upp en veckans-singel lapp på mig där det står att jag har herpes och annat haha. Orkar inte...

Alla vi tjejer rullade hemåt till mig vid tvåtiden och Carro och Ebba gick direkt och sov medan jag Och Emma satt uppe och snackade med Maja och hennes kompisar. Mysig kväll blev det iallafall!

Idag blir det nog att träffa min kusin och senare får jag se vad jag ska hitta på! Är så glad att det även är som en extra fredag idag., för gissa vem som har studiedag på måndag???


Kanske träffa Anders idag då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0