Kommentera mera!

Carro och jag sitter hemma hos henne och gör läxor. Det går inte jättebra för mig men Carro är duktig! Jag är så sjukt trött bara, har varit det hela dan. Det började med att jag somnade om flera gånger i morse men tillslut tvingade jag mig upp, sedan på bussen somnade jag säkert minst fem gånger. Jag kan tänka mig att jag såg ut som en fullis när jag satt där, helt borta. Sedan har även dagen gått segt och jag har kännt mig lite konstig. Jag tror att jag är övertrött, men hur kan man bli övertrött av att ändå a sovit sju timmar? Har bestämt mig för att gå och lägga mig senast tio idag, vi får se hur det går...

Tycker även att mina ca fem läsare är ganska dåliga på att kommentera!


Hahahahaha dööööör hittade några bilder på carros datorn från jättelänge sen!! Hoppas vi inte var seriösa haha.








Kommentarer
Postat av: Sandra

Heeeeeeej Eliiiiiiiiin!

2011-10-11 @ 19:42:14
URL: http://snartsjutton.wordpress.com
Postat av: Carro

Vi var så söta och är de fortfarande :D

2011-10-11 @ 22:38:41
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0