First time Kelly kissed a boy

Fint och poetiskt inlägg av Emma här under!

Idag har jag spenderat dagen med poeten Emma och tidigare varit en snabbis inne på götgatan. Vi har snackat, skrattat (jag grät t.o.m), sjungit oerhört falskt, badat bubbelpool utomhus och masserat varandra. Haha låter som värsta romantiska kvällen.
Om ni tycker att jag verkar väldigt självupptagen (skrivit "gilla om ni tycker jag är snygg" på min wall) så kan jag faktiskt skylla på Emma. Är lite rädd om någon skulle tro att man var seriös när man får vissa facerapes. Stelt.
Imorgon ska jag upp nån gång vid sju så borde nog gå och lägga mig nu. Ciao!

Nödvändiga inköp ifrån staden. Sminkpensel, mobilfodral & eyeliner.




Emsi blir så äckligt snygg på alla bilder. Blir lite avundsjuk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0