12 Sanningar

Jag tycker ärligt talat det är överskattat med sms. Det går så mycket snabbare att få reda på saker genom att ringa.
Jag måste sova på mage, annars kan jag inte sova.
Jag har nog aldrig lyckats göra en riktigt god kladdkaka...
...men däremot gillar jag verkligen att baka, det är mysigt.
Jag har sju kunsiner. Kommer du ihåg vad de heter karin haha?
Jag tycker det luktar sjukt gott i min mormors källare. Haha helt random?
Min blogg heter just som den heter för att jag tänkte att det skulle handla om mig (el) plus människor omkring mig (dig). Men kom även på att eldig kanske även stod för att jag ville fortsätta kämpa med livet och allt.
Jag skriver mest de här "sanningarna" eftersom jag inte har något roligare för mig.
I morse dansade jag runt i hela huset i underkläder.
Om jag skulle varit en kille skulle jag antagligen döpts till Albin eller Olle, mamma tycker båda namnen är jättefina.
Ska sova nu för jag har lovat mig själv att börja gå och lägga mig tidigare på kvällarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0