Teenage Crime

Tjena alla fans. Jag vet att jag varit lite dålig på att uppdatera på senaste tiden men det får ni faktiskt stå ut med, jag har haft mycket viktiga saker för mig. Skoja, har fan inte gjort nånting på flera dagar. Har tänkt att skriva klart novellen på svenskan men jag blir så sjukt uttråkad. Varför är allt så mycket roligare när man inte har det som ett skolarbete? Det är fan kul att skriva berättelser men inte när man är tvingad.  

Jag har precis som jag berättade inte haft något viktigt för mig på flera dar. Vi har haft ganska mycket lediga lektioner och det betyder självklart inte att vara duktig och plugga. Nej då ska jag springa runt och leka kura gömma med min katt. Jag har fan inget liv.

Var även på utvecklingssamtal idag med min mentor stefan som är som en stor nallebjörn. Han har ganska ljus röst och pratar så långsamt att det låter som han tror att vi är efterblivna. Gillar min mentor.

I helgen, vad ska man göra då? Jag har oftast aldrig planerat något i förväg över helger utan spontanbestämmer allting, men på senare tid har jag börjat tycka det är lite tråkigt. Det är ändå fett kul att se fram emot något kul som händer på helgen eller skönt att bara veta vad man ska göra just den dagen. Men vill göra något riktigt kul i helgen, har inte varit på fest på sjuk länge. Eller bara typ träffa lite nya roliga människor?
Jag ska iallafall träffa Moa på en fika på lördag så det kan jag se fram emot.


Vill även träffa denna tjej för att snacka igenom lite saker... logga in på facebook!  


Kommentarer
Postat av: carro

Jag kan bestämma åt dig att du ska träffa mig och tjejerna i helgen hemma hos mig! Tjejkväll :D med min brorsa som sitter instängd i sitt rum och spelar CoD.. Men ändå!! :D

2011-11-17 @ 23:54:57
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0