Två bilder




Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera, ledsen hehe men har verkligen inte orkat. Har verkligen inte gjort alls mycket i helgen men har ändå haft fullt upp om man säger så. I fredags var jag på skansen, nostalgi säger jag bara. Det var så fint med husen och jag fick lisom pirr i hela kroppen. Jag måste verkligen åka hit på julmarknader i december också. I fredags badade jag även med mamma, längesen. Vi åt ute på hurry curry på kvällen och sedan kollade hela familjen på Tintin som var sjukt bra tyckte jag. Den måste ses, det dåliga var bara att det vara inte en enda lugn stund, de gjorde verkligen grejer hela tiden.

Idag blir det en dag på stan med karin. Vi ska först till moderna museet, haha kulturnördar, sedan får vi ses vad vi hittar på. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0