Ta mig


Så jävla bra gjord. tänkvärd och rolig.

Igår blev det mys hos carro, vi lagade middag tillsammans och åt en sjukt god kladdkaka (ebbas förtjänst, jag vet). Senare på kvällen stack ebba hem och jag carro och karin satt och kollade på massa youtube-klipp, fråga inte varför. Det slutade med att jag fick fram mitt läskiga skratt då det låter som jag inte kan andas.

Jag sov över och på morgonen kollade vi på en konstig knarkfilm (så carro haha) och sen stack jag iväg till jobbet. Fan vad skönt att vara hemma nu framför datorn och bara lyssna på musik. Ska fortsätta med det.
Ciao bella!

Kommentarer
Postat av: din gollum

lägg upp bilder på håret! :D

2011-11-20 @ 20:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0