Lista


VEM

Vem är i rummet med dig? Ensam, men har Miranda i webcamen.
Vem fick du senaste sms av? Miranda
Vem tänker du på nu? Miranda, haha eftersom jag nyss tänkte på smset?
Vem pratade du senast i telefon med? Anna, måste ringa henne...
Vems hus var du senast i? Mitt eget, annars Karins tror jag..
Vem önskar du var med dig nu? Miranda eller Molly, någon lurvig vän jag kan gosa med.
Vem är din favoritsläkting? Haha vilken fråga. Gillar de flesta men just nu saknar jag mina kussar.

VAR

Var är din mobiltelefon? Ehh, ja... Vart fan har den tagit vägen?
Var handlar du mest? Willys är min familj favoritmatbutik tror jag.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? En blå munkjacka, ett hmlinne och crockerjeans.
Var åkte du senast bil? Mamma.

VAD

Vad åt du senast? Tortelini med soltorkade tomater, sparris, squash och såååås, gott.
Vad drack du senast? Tropisk juice
Vad är det för färg på dina byxor? Blå
Vad är den närmaste saken som är röd? Mattan
Vad har du på fötterna? Randiga strumpor
Vad är din favorit färg? Svart är nog min favoritklädfärg, tråkigt men sant. Men kanske silver, det är party!!! (okej det kanske inte är någon färg)
Vilken film såg du senast? A beutiful mind, ganska bra film faktiskt.
Vad hör du just nu? Pappas höga musik från datorn och hans fina stämma...

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Nej, aldrig...? Kan man göra det?
Hånglat i skogen? Haha ja
Tyckt att din kusin är het? Usch, det vill jag inte ens svara på...
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Har inte körkort.
Målat om ditt rum? Mitt rum? Japp men mamma.
Dansat framför en spegel? Haha. Alldeles för många gånger.
Fått hicka? Ärligt talat? Finns det nån som inte fått det?
Dumpat någon? Nej
Stulit pengar från en kompis? Nej det hoppas jag verkligen inte.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Man får inte åka med främmande människor...
Varit i slagsmål? Inget riktigt,det måste man ändå göra det innan jag dör.
Smugit ur ditt hus? Jag vet inte...
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Jag har ju lite problem att börja gilla folk så nej.
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu?

Nu ska jag fixa lite mackor och sedan fortsätta mitt mysiga samtal med min babe. Ciao


Kommentarer
Postat av: cp

vadå inte stulit pengar, om jag inte minns fel har DU FAN STULIT 400 AV MIG! hora..

2011-12-01 @ 23:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0