Thirteen

Jag kan säga "hej jag heter Elin" på teckenspråk (!!!).
Jag heter Ann, liksom min mamma i mellannamn.
Jag har världens bästa julklapp till min mamma & syster (blir jävligt sur om de inte blir glada).
Jag skulle verkligen vilja passa med rött här, det är så fint.
Jag föddes 03:52 den 30 augusti 1994.
Det jag mest fått komplimanger för mitt utseende är nog mitt hår.
Jag tycker det är lite obehagligt när man inte vet vilka som läser ens blogg.
Har ganska svårt att öppna mig upp för andra när det gäller vissa saker.
Jag avgudade verkligen Grodanboll-filmen när jag var liten.
Jag tycker att julen är lite för överskattad, man känner oftast bara sån stor press på sig att göra saker.
Har inte klippt håret på typ ett halvår (?) kanske t.o.m längre.
Min mormor och farmor är lika gamla.
Tycker nog att frukost är det godaste målet på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0