Fuck you. I can fly

Har sovit hela eftermiddagen så det är inte helt förvånade att jag inte är trött. Jag har varit en duktig tjej och pluggat franska, svenska & matte, det kändes så jävla skönt när jag äntligen tog tag i sakerna.
Känner att min blogg börjar bli lite seg och tråkig. Har ni några exempel på vad jag kan skriva/lägga in mer av? Bilder, frågestund, bekännelser..? Kommentera så jag får någon respons hehe, det blir alltid roligare.

Imorgon känner jag på mig att dagen inte kommer gå snabbt. Engelska, franska, media, svenska, matte och hem och plugga matte igen. Har blivit lite skoltrött som ni hör.
Nu blire: I taket lyser stjärnorna. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0