Första adventure

Första advent idag! Jag vaknade hemma hos Karin och var helt blöt av svett. Ingen aning varför haha men tror att jag kallsvettats, jag kan iallafall berätta att min tröja inte hade den godaste lukten...

Gårkvällen blev riktigt rolig, först hade vi Frydmansfamiljen här, gosigaste familjen. Sedan åkte jag och Karin hem till mig i örby, det var roligt folk så det var kul. Vid ettiden åkte vi till Emmas kompis hanna och även det blev kul!

Idag var vi på adventsfika hos Ebba och det fanns galet mycket goda grejer.
Nu måste jag göra det som jag verkligen sett fram mest emot i helgen, mediaplugg, åh blir exalterad bara jag tänker på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0