Bästa

Ligger nu i en superduperskön säng hos väldens bästa tjej. Hade även väldens mysigaste kväll igår då vi vi hade spakväll md idol och bästa filmen (föräldrafällan såklart).
Idag blir det att träffa mina kusiner hemma hos oss på en släktträff. Ärligt talat orkar jag inte riktigt vara social och hälsa på massa människor jag inte sett på länge, men det ska ändå bli trevligt. Senare ikväll är jag taggad på fest men det kommer antagligen inte bli så, men en maskerad skulle inte vara helt fel. Maskerader kan vara bland det bästa som finns, man behöver inte vara snygg på något sätt. Grejen är att man ska ha det absolut bästa dräkten.
Hittade en bild som baby antagligen tyckte var olig för hon döpte den till lololol.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kanske, vi får se! Men om jag kommer så blir det tidigast på onsdag! puss <3

2011-11-12 @ 19:58:08
URL: http://snartsjutton.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0