What happens in kärrtorp?

Imorse som jag först till åtta men sen somnade jag om till kvart i tio hehe. Det kändes som jag inte har sovit bra på flera dagar konstigt nog... Men det kan nog bero på att jag alltid somnar vid ett nu förtiden.
Jag kom till historian där jag och nardos satt och gjorde frågor om första världskriget. Sedan var det kör och vi sjöng, konstigt nog.

Nu sitter jag med mollybolly framför tvn. Hon verkar tycka att programmet är intressantare än att prata med mig...


liten molly


Kommentarer
Postat av: Carro

sv: Haha jaa vad underbart! <3 Lovar att jag skulle komma överrens med alla, förutom Ragnhild kanske. Hur kan hon inte vilja dricka saft? :O

2011-05-24 @ 23:39:14
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0