Vad händer???

Jag vaknar med att pappa säger att det snöar ute och jag tror självklart att han skojar. Men när jag tittar ut genom fönstret ser jag små vita korn falla ned från marken! Asså vad fan är det här? Det kan ju inte snöa i maj!! På Facebook var det lika många förvånade som jag.
Jag har iallafall hunnit med att äta frukost, fixat mig och nu är jag påväg till skolan. I natt drömde jag om att min kusin var gay. Ingen aning varför jag drömde om just honom eftersom jag har inte träffat honom på flera månader och har har haft flera flickböcker...? Haha nu ska jag sticka så jag inte missar bussen! Puss!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

De flesta klagar på söndagar, vad skulle man kunna göra för att göra en sådan dag bra?

2011-05-08 @ 10:36:17
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0