Myskväll

Jag och Annapanne hade en jättemysig kväll  igår och snackade om allt ifrån livets gång till att känna sig som en baby, helt okvinnlig... (Hahaa)...
Vi var först en runda på stan, och sen åkte vi hem till lidingööö. Ja ni hörde rätt, jag har förlorat min lidingöoskuld! Hon bodde så fint, utsikt över vattnet, nyrenoverat hus! Jag kanske är lite avis....

Jag åkte på förmiddagen och jobbade buhu.. Det var lite konstig stämnig där. Alla var lite sura och Anre blevsur på mig för ingenting. :( Ranghild gick runt och ville inte dricka saften jag gav henne och Gösta blev också lite butter i slutet. Haha det låter som jag känner alla nu, men det gör jag ju, jag är med i deras gäng nu.

Ha en finfin kväll! Pussar

Jag och älskade anna panne




Kommentarer
Postat av: anna

hahahahahah!!! vi tänker ju helt likadant! som en baby, helt rätt! hahahah kan inte sluta garva! tack för en underbar helg!!! saknar dig och ditt sällskap redan!! men nästa, då jäklar! då blir det nya sånger att sjunga och massa stå hej!! :D

pusspuss!!!! <3

2011-05-22 @ 21:57:22
URL: http://likeiwantit.devote.se
Postat av: Carro

Hahaha vad söt du är <3 Arne var butter och Ragnhild ville inte dricka saften.. det verkar vara ett härligt gäng :D

2011-05-24 @ 13:19:53
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0