Move On Up

Länge sen jag skrev, fast jag vet inte om nån har märkt det hehe. Jag har så få läsare men nu tänkte jag skriva till de jag har!

Idag är det måndag, jag har haft en lektion wiho, åkt till ikea med mamma och sålt lite tidningar inne på söder.
Blir lite ledsen att jag har börjat tröttna lite på ikea, det har typ alltid varit min favoritaffär... Men man får alltid med sig någonting, idag hittade vi saker till köket och så är det ju så billig fika!

Min helg har varit lung men skön! Jag har träffat Max, Ebba, målat och kollat på en massa filmer!

Puss!





Bilder från i lördags


Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ jag älskar ikea hihi :D hoppas du haft en bra dag i övrigt?:D

kram

2011-05-30 @ 22:01:37
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Carroo

Weei ett nytt inlägg :D brukar kolla vaarje dag! Jag var på Ikea idag och prövade sängar :D

2011-05-31 @ 16:51:41
URL: http://www.naglar.devote.se
Postat av: Elin

Svar till carro:

Jag skriver lite oftare då, för dig! Åh köpte du nån? du har ju en betongsäng typ.. puss!!

2011-05-31 @ 21:24:59
Postat av: Elin

Svar till carro:

Jag skriver lite oftare då, för dig! Åh köpte du nån? du har ju en betongsäng typ.. puss!!

2011-05-31 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0