Godmorgooon!

Det känns som jag är gäst i mitt eget hem haha. Vi ska bygga om köket och det är en massa gubbar överallt och jag känner mig i vägen hela tiden... Men jag ska ändå snart sticka till skolan.
Nice med fredag iallafall! Jag har inte planerat så mycket i helgen förutom att träffa mina snyggsnygga vän Anna! Vi tänkte ha en riktig mysdag tillsammmans med shopping, massa prat och så ska jag sova hos henne!

Jag undrar när balen är på J.S! Nån som är på och åker dit och kollar på alla? Jag är taggad hehe... Det är ändå en ganska stor grej på min förra skola, folk kom i limosiner, mopeder och alla var jätteuppklädda. Även fast det inte hände så mycket var det ändå en kväll jag kommer komma ihåg. Nu ska jag borta mina tänderrr!
PUSS








Från vår bal 2010...

Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ visst e de roligt med bal?:D alla är så uppklädda och fina :)



Ja de va smarrigt, har du ätit några i år?:D



Wow häfigt :D vem är favoriten? :) hur många dagar e det?:)



ÅÅ ja grekland e fint :D har vart där två gånger :D

Nähä vad häfigt :D hur var de där? annourlunda mot i sverige?:) jag har mets vart i länder i europa haha :) typ england, greklan, kroatien, italien, teneriffa, gran canaria, tunisien (enda landet utanför europa haha) o lite så :D



Nää tog studenten 2009 :) vad går du för linje?:)



Aa första gången hihi :) lite pirrigt men skoj :D

Åå okey :D hur gick samtalet? varför va de med din förra behandlare? låter som en skön dag :D

Kramar

2011-05-20 @ 10:49:58
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Carrooo

Jag träffade på anki när jag var på väg hem från träningen i onsdags och hon sa att balen var torsdag den 9nde juni tror jag :D Söta anki <3

2011-05-20 @ 23:29:10
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0