22:55

Sitter just nu framför dumma burken som alltid pappa brukar kalla tv. Hade ingen list att gå ut ikväll så jag sitter med min familj och farmor, ganska mysigt. Imorgon blir det heldag med Anna! Ser fram emot det! Skönt att sova borta ibland...

Det har inet hänt jättemycket under min dag. Jag hade en lektion! Jag var en stund inne i stan innan eftersom jag började ett (ja, ni ska bli avundsjuka). Eftermiddagen satt jag framför datorn för att hela huset var fyllt med trä och plastsaker, vi bygger ju om. På kvällen kom farmor och jag grillade lax, och svamp. Riktig grillmaster. Vi satt i mammas atelje och det var faktiskt ganska mysigt haha!

Nu ska jag nog spela alfapet med anna online.... Haha låter som en riktig nörd.


Min fina familj


Kommentarer
Postat av: Carro

Åhh jag vill men jag vet inte om jag kan då.. Det beror vilken tid det är, för jag och karin ska gå och se stephen lynch den 9:de :O <3

2011-05-22 @ 02:27:57
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0