2011-05-18

När jag kollar på datumet känns det ändå som tiden går så snabbt. Bara för några dagar sen kändes det som vi var mitt i mars, men nu ska vi plötsligt ha sommarlov om mindre än en månad! I metro stod det att det kommer bli varmare nästa vecka och jag är riktigt taggad! Har tagit fram alla sommarkläder och köpt lite nya bikinis! Åhh vad jag vill bada....

Jag har ändå lite ångest över sommaren:
  • Vilket spöke jag kommer se ut som jämfört med alla andra.
  • Att ha på sig bikini...
  • Jag har typ inte bestämt så mycket, fast ändå ganska skönt med spontant.
  • Gymnasievalet
  • Inget sommarjobb ännu, jag ska leta!
Och ganska mycket saker till... Men hur många superduperbra saker finns det inte med sommaren ändå? Man ska vara positiv!

Lite grejer som jag fick med hem idag.

Kommentarer
Postat av: camilla

Jättefina saker :)

Åå längtar så till sommaren :D har du några planer?:)



Jag var i gbg o träffade en tjej jag aldrig träffat förut, hon var hur trevlig som helst :D

Vad har du gjort idag?

Joodå de gick säkert bra :D

Åå mysigt :) jag var hos farmor och efter det satt jag vid datorn, ikväll ska ja se på kniven mot strupen hade jag tänkt :D vad ska du hitta på? hur gammal e din syster?:)

Kram

2011-05-18 @ 19:16:03
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

ÅÅ vad roligt :D när e den peace and love?:) har du vart på den innan?

Mysigt med paris dit vill jag med åka :D

Nää har inget bestämt förutom att jag ska jobba :D sen hoppas jag på en utlands semester med familjen också i slutet av sommaren hihi :) men ska försöka umgås mkt med kompisar osv :D



Aa lite pirrigt var det hihi :) aa vi har lärt känna varandra via bloggen:D har du träffat ngn du bloggat med?

Hur kändes proven?:)



De programmet är kanonbra, du måste se det hihi :)

ÅÅ mysigt :)

Jag har en lillasyster som e 17 :D



ha en bra dag

Kram

2011-05-19 @ 07:53:01
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Så kul :D vilka uppträder?:)

vi har inte planerat så mkt än men vill helst till grekland eller turkiet :D har du vart utomlands mkt?



Ja men de e bra att du tänker så, man kan aldrig göra mer än sitt bästa :) o har man gjort det ska man vara nöjd :D



Absolut hihi :D

Jag är 20, fyller 21 :D hur gammal e du? :)



Igår träffade jag en bloggläsare :D och sen var jag o titta när mina vänner tränade :D gjorde du ngt kul?:D

Kramar

2011-05-20 @ 08:47:52
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Ebba

Jävla knäppis, du behöver verkligen inte ha ångest över att ha bikini, så fin som du är ♥

2011-06-14 @ 22:47:27
URL: http://bloondast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0