11-05-11

Länge sen jag skrev på bloggen. Har varken haft lust eller något att skriva om. Men nu tänkte jag bli lite bättre på att uppdatera så nu ska jag dela med mig om min dag.

(Rebecka black låten)

Vaknade tiiidigt, busskortet borta,
måste hitta kortet, måste sminka mig,
maste äta mackor, glöm inte filen,
tittar mig omkring, tider går,
tickar på och alla bara skyndar,
Måste springa till bussen,
Måste hinna, Ser min kompis Emma,

Dansar i sätet,
Kikar på nätet,
Besluts-ångest,
ska jag sätta mig däääääär?

Det är onsdag, onsdag,
måste gå  ner på onsdag....

Jaa, så började väl min dag. Vi kom lite sent till skolan hehe. Hade dubbelmatte, lunch och franskaprov. Det gick väl sådär, eller ärligt talat ingen aning, allt mellan ig och vg. Sista lektionen hade jag svenska där vi skrev om argument. FAst idag var jag en riktigt chillare, orkade inte göra nånting. När jag hade slutat åkte jag hem till Carro och chillade i solen med mellis, ganska niccce faktiskt. Annars har det inte hänt så mycket. Har sett en igenkott som var supersnabb! Det var nog dagens höjdpunkt.

Nu ska jag plugga lite naturkunskap och sedan sova som en gris. Puss och kramar!


Haha sommarminnen. Jag var sur för att jag inte fick ligga i ringen där maja låg.

Kommentarer
Postat av: Tova

Hahahhaha sköning du e som använder den hemska låten!! :D men vad då gymnasievalen vad har jag nu missat?? :O <3

2011-05-16 @ 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0